REZERWACJA
ZBIÓRKA
AUTOKAR
WYCIECZKA
GRUPY
DZIECI
REZYGNACJA
ANULACJE
ZMIANY W USŁUGACH W ZWIĄZKU Z COVID – 19 (2020-2021)
REKLAMACJE
Reklamację można przesyłać w ciągu 7 dni od zakończenia wycieczki/usługi w formie pisemnej na ręce pracowników biura lub pocztowym listem poleconym na adres biura w Turcji. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji. Jeśli wykonawcą usługi jest podwykonawca to do niego należy rozpatrzenie reklamacji. Po przesłaniu odpowiedzi na reklamację klient ma 7 dni na jej akceptację lub odwołanie się od reklamacji . Ewentualne zwroty i potrącenia są naliczane w przeciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji. W przypadku przyznania zwrotu kosztów (częściowego lub całości) lub rekompensaty , klient zobowiązany jest do podpisania oświadczenia , zrzekając się tym samym roszczeń wobec biura.